December 24, 2022
R. Koeiman uit Leeuwarden
Weinig min punten, auto werd netjes op tijd opgehaald, hele vriendelijke meneer. Duidelijke uitleg gekregen. Het brengen van het voertuig ging ook goed.
December 24, 2022
Weinig min punten, auto werd netjes op tijd opgehaald, hele vriendelijke meneer. Duidelijke uitleg gekregen. Het brengen van het voertuig ging ook goed.
-20%
Bekijk de voordeligste
kosten bij u in de regio:
9.5
johan van der Borst uit Scherpenisse
Prima, auto opgehaald en terug gebracht zonder allerlei overbodig geneuzel.
Klaassen uit Utrecht
Goed en snel geregeld! Volgende keer weer :)
de Boer uit Vught
Goede service incl ophalen en brengen
0 Resultaten